Doprava a platba

Pro hladké doručení zásilky přímo k Vašim dveřím si můžete vybrat až ze 3 způsobů doručení.Pokud to charakter, váha, nebo rozměr zásilky/zásilek požadují, vyhrazujeme si právo na změnu typu dopravuV případě nejasností nás neváhejte kontaktovat na zákaznické podpoře.

Možnosti doručení Doba dodání od zaplacení Cena dle výše objednávky*
do 5 000 Kč nad 5 000 Kč
Balík PPL 2 - 4 dny 150 Kč Zdarma
 Kurýr po Praze Pondělí / čtvrtek** 150 Kč Zdarma
Expresní doprava po Praze do 24 hodin 250 Kč 250 Kč


*ceny jsou uvedené bez DPH
**vybrán bude nejbližší den od uhrazení objednávky

 

Osobní odběr

  • Po předchozí domluvě na tel. čísle +420 720 271 529. Adresa výdejního místa: Libušská 319/126 - Obchodní areál SAPA, 142 00 Praha 4.
  • Zboží je zpravidla možné vyzvednout následující den od uhrazení objednávky.

 

Kurýr po Praze

Náš kurýr vlastní dopravou zaváží pouze v pondělí a ve čtvrtek. Jakmile bude Vaše objednávka uhrazena, bude ze 2 těchto pracovních dnů vybrán nejbližší termín pro doručení. Běžná hodina doručení se pohybuje v rozmezí od 11:00 - 16:00. Kurýr doručuje výhradně na území města Prahy.

 

Expresní doprava po Praze

Expresní doprava po Praze platí pouze v pracovní dny. Objednávky provedené do 12:00 budou zavezeny tentýž den. Ostatní objednávky budou zavezeny následující pracovní den. Expresní doprava je možná pouze při platbě kartou, či převodem předem. 

 

Možnosti platby zboží

  • Zdarma platební bránou GlobalPayment: Podporuje většina druhů kreditních karet. Navíc i platební metody Google Pay, elektronickou peněženku Masterpass a platební tlačítka ČS. Platba probíhá v reálném čase, většinou do pěti minut od zadání potřebných údajů. Jedná se o nejrychlejší způsob platby, umožňující následně nejrychlejší možné doručení Vaší objednávky.
  • Zdarma převodem: Můžete využít jakýkoliv způsob převodu peněz na náš účet 2639366002/5500. Při platbě vždy uvádějte jako variabilní symbol číslo objednávky. Zásilka bude expedována obratem po připsání platby na našem účtu.

 

Doporučení pro kupujícího

  • Při převzetí zásilky je kupujícímu, který je spotřebitelem, doporučeno překontrolovat stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, poškození krabice atd.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je doporučeno, bez zbytečného odkladu, telefonicky oznámit prodávajícímu na telefonu - a sepsat s dopravcem zápis o škodě a ten do 24 hodin zaslat e-mailem prodávajícímu.

 

 

Obalis.cz na Firmy.cz

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení